Šperos.lt > Finansai > Auditas > Strateginis auditas įmonėje: alkoholinių gėrimų gamyba UAB "Alita"

Strateginis auditas įmonėje: alkoholinių gėrimų gamyba UAB "Alita"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės misija, vizija, tikslai. Išorinės aplinkos analizė. Galimybės ir grėsmės. PEST analizė. Teisinė ir politinė aplinka. Ekonominė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica. Konkurentų įvertinimo matrica. Porterio 5 konkurencinių jėgų modelis. Kiekybinė rizikos analizė. AB "Alita" finansinių ataskaitų analizė. Horizontali ir vertikali analizės. Finansiniai rodikliai. Likvidumo rodikliai. Finansų struktūros rodikliai. Pelningumo rodikliai. SWOT (SSGG) analizė. Pasirinktų sprendimų komentarai. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Išvados. Priedai (4).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 122.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą