Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Auditas>Strateginis auditas įmonėje: alkoholinių gėrimų gamyba UAB "Alita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginis auditas įmonėje: alkoholinių gėrimų gamyba UAB "Alita"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Įmonės misija, vizija, tikslai. Išorinės aplinkos analizė. Galimybės ir grėsmės. PEST analizė. Teisinė ir politinė aplinka. Ekonominė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica. Konkurentų įvertinimo matrica. Porterio 5 konkurencinių jėgų modelis. Kiekybinė rizikos analizė. AB "Alita" finansinių ataskaitų analizė. Horizontali ir vertikali analizės. Finansiniai rodikliai. Likvidumo rodikliai. Finansų struktūros rodikliai. Pelningumo rodikliai. SWOT (SSGG) analizė. Pasirinktų sprendimų komentarai. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Pagal Aleksandro Vasiliausko knygoje pateikiama apibrėžimą, strateginis valdymas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remdamasi organizacija laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo turimą potencialą. Kaip strateginio valdymo proceso rezultatas parengiama ir įgyvendinama strategija – sprendimų visuma, apibrėžianti organizacijos svarbiausius ateities tikslus ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti. Vadinasi, autoriaus teigimu, strategija siejama su organizacija, kuri plačiąja prasme suprantama kaip žmones bendrai veiklai jungianti sistema, turinti savo funkcionavimo tikslus ir priemones tiems tikslams įgyvendinti.
Strategija formuojama atsižvelgiant į organizacijos išteklius, kurie lemia organizacijos silpnybes ir stiprybes, bei atsižvelgiant į išorinės aplinkos situaciją, kuri lemia organizacijos galimybes ir grėsmes. Skiriamos trys strateginio valdymo stadijos:
Strateginė analizė
Strategijos kūrimas
Strategijos įgyvendinimas
Mes šiame grupiniame namų darbe atliksime dvi pirmąsias dalis, t.y. atliksime strategine AB "ALITA" analizę ir pamėginsime pakoreguoti jos esamą strategiją, atsižvelgdami į tai ar yra būtinybė keisti strategija ar nėra. Mūsų darbo tikslas yra atlikti AB "ALITA" strateginį auditą ir juo remiantis nustatyti, ar turima bendrovės strategija atitinka esamą realią rinkos situaciją ir jei nustačius, kad visgi strategija nėra efektyvi pateikti savo rekomendacijas, kuriose srityse bendrovė turėtų keisti savo strategiją. Todėl šio darbo tikslui pasiekti iškelsim sau tokius uždavinius :
Įvertinti esamą bendrovės "ALITA" misiją, viziją ir tikslus ir įvertinti jų įgyvendinimo realumą atsižvelgiant į konkurentus bei į dabartinę rinkos situaciją.
Atlikti bendrovės "ALITA" išorinės aplinkos analizę, įvertinant tiek bendruosius makroekonominius veiksnius, tiek šakoje vyraujančias tendencijas.
Atlikti "ALITOS" vidinę aplinkos analizę, daug dėmesio skiriant finansinių rezultatų analizei bei įvertinant pagrindines įmonės stiprybes ir silpnybes, susijusias su turimais jos ištekliais.
Konkretizuoti ir išryškinti svarbiausius išorinės ir vidinės analizės rezultatus atliekant SWOT analizę, kurioje turėtų atsiskleisti, kurias rinkos nišas bendrovė galėtų dar išnaudoti, bei aspektus, kurie atskleistų bendrovės silpnąsias vietas ir būtinybę keisti jos esamą strategiją.
Atlikdamos šiuos uždavinius, kartu sieksime ir kito svarbaus tikslo, t.y. sieksime įgyti sugebėjimų, reikalingų organizuoti komandinį darbą kaip konsultacinės grupės bei priimti strateginius sprendimus, ugdyti strateginį vertimą ir mąstymą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-07-27
DalykasAudito kursinis darbas
KategorijaFinansai >  Auditas
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai19
Dydis122.19 KB
AutoriusMonika
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGrybaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginis auditas imoneje alkoholiniu gerimu gamyba UAB Alita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Grybaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą